owner blog

My photo
welcome to amira aisyah blog :))hee , da open blog nehh please FOLLOW and comment yeahh ?? if you all rasa tak suka , you all bole ankad kaki dari ini blogger hee tengs :)

Thursday 15 September 2011

softball :)




hello guys :) .
da tengok an pic2 di atas ini.
mesty korg da tahu da pasal ape aku na cte ni.
pada yg belum tahu yg blur2 ag tu meh cek habaq mai eh..
cek na cte sal permainan SOFTBALL!  :)
ha for ur information, this year first time aku main bende alah ni..
saje na try bende baru.. before ni aku asik main netball je an..
tapi start masuk kolah baru ni tibe2 ade permainan yg baru lak..
ai mklum la kaloh lame aku dulu tade pon permainan ni..
tak pernah wujud..hahaha :D
first2 aku takot jgk na try main ni an..
takot BERTAMBAH GELAP lgi kulit aku ni.
dala sedia gelap da.huhu
tapi demi seseorang.. aku masuk na try main jgk..
bukan ape t dapat la usha  die selalu kt padang..hahaha :)
n mane la tahu kalu ade rezeki next year cikgu pilih aku pergi KAT ke dpt la g dgn si dia..hee
tapi malangnye si dia bukan main softball.. so susah sikit la na usha2  dia..huhu :(
oky enough kite cte sal first day aku main softball.
mase first day je pon aku da merasai semua kesakitan..
bola softball kena BAHU,KAKI,LUTUT n part paling best KEPALA!
pehh part kepala aku kne tu na ting tong aku..
pening gile la.. :(
tapi sumpah best gile sotball ni.. ta sia2 aku try..
so kpd sesiapa yg belum try main.. try la!
ta RUGI.. best! :)
ta tipu punye..hee...
oky la.. that's all. undur diri dulu.. tata !



No comments:

Post a Comment