owner blog

My photo
welcome to amira aisyah blog :))hee , da open blog nehh please FOLLOW and comment yeahh ?? if you all rasa tak suka , you all bole ankad kaki dari ini blogger hee tengs :)

Saturday 3 September 2011

Hari Raya 2011

helo kawan :) .
disini saya AMIRA AISYAH BT JAMALUDIN
ingin memohon maaf kepada sesiapa yg mengenali diri sy ini 
atas kesalahan dan kesilapan sy lakukan sengaja ATAU tidak disengajakan !
minta ampun sangat sangat! 
dan sebelum terlambat sy ingin mengucapkan


hmm,,. so cmne raye korg this year? byk dpt duit rye?
kalu da masyukk tu jgn la lupe sy di sini ye..heee :)
hulur la skit.. kata kawan an.
raye aku tahun ni agak boring skit.. ta mcm raye yg lepas-lepas..
first raya aku di TAIPING,PERAK.. kampung belah mak.
cam biase la kitewng kena bangun pagi2 g solat sunat hari raya.
balik solat raye sama2..mintak maaf kt semua yg ade tu n mintak duit raye skali.haha :D
tahun ni memang ramai saudara mara balik kampung tapi aku still rase sunyi je rumah tu..
nak tahu sebab ape? aku rase kehilangan seseorg iaitu arwah opah aku..
even aku memang ta rapat sgt ngn arwah opah aku tu tapi aku rase kehilangan sgt sgt! :(
tahun ni adalah raya yg pertama aku ta sambut raya dgn die.
die baru meninggal tahun lepas sebab sakit.
sedih sgt..tapi na wat cmne Allah lagi sygkan die an,.
lepas bersalam salaman kitenwg pergi ziarah kubur moyang..
lepastu balik makan makan n rehat..
petang plak adik beradik aku n mak su dan cousin2 aku pegi tengok wayang.. :)
agak pelik an raye pertama pon da pegi tengok wayang..hahaha
bukan ape kitenwng boring dok uma tu tade wat pape pon.huhuhu
kitenwg tengok wayang cerita FINAL DESTINATION 5! 
gempak gile! best best! aku tgk cerita tu jerit cm org gile je.. kalah tgk cerita hantu.
hahaha.. ta cye korg g la tgk k. ta rugi taw.. DIJAMIN :D

oky la.. ni aku na show off skit gambar-gambar raya tahun ni..hee :)

 my siblings :)

 with my kakak..hee

 with my brother :D

 with my mummy !

 with adam.. comelnye kau :)

 ni anak jamaludin (me) 

 

ehem ehem.. belom abih cerita lagi oky :)
raye tahun ni special skit family aku balik dua kampung taw.
selama ni kalu raya blik satu kampung je ikut turn..
tp tahun ni terkejut gak ayah na balik dua2 kampung.
raye first smpai raye kedua kat kampung mak yg kt perak tu..
then raye ketiga smpai keempat raya dekat KLUANG,JOHOR.belah ayah.
kitenwg tolak balik johor tu dari perak tu terus balik ke johor..
dala tengah2 malam ayah drive. kitenwg yg dlm kereta tu cuak je an..
hahahah.. yela die dala penat drive dr perak tu pastu terus drive smpai johor..
johor tu dala jaoh bukannye dekat.hmm..
tapi best balik tengah2 malam ni kereta kt highway tu tade langsung..
sedap je jln n keje aku dlm kereta tu cm biase la tido je.. kalu boring makan makan n makan.
hahahaha :D . cmne la badan ta gemok cmni an.huhu..
tapi alhamdulillah kitewng sekeluarga selamat smpai rumah atok kol 4.30 pg.. :)
esok hari nye la boring sgt sgt!! hari raye tapi kitenwg dok uma je..hmm.. 
lbih bek tayah na blik johor cmtu.. tol ta.. :(
then raye keempat baru blik KL.. 
malam tu balik2 je mak beli kek hari jadi..
na smbut birthday akak n abg aku.. even dorg da umo 20 lbih pon na smbut2 ag an..
hahaha.. lawak tol.. :)
ni kek hari jadi dorg pilihan akak aku. tapi bukan SECRET RECIPE. kitenwg ta mampu lg..huhu 


oky..sudah tamat ini cerita ohh :) . akhir kata
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN !


No comments:

Post a Comment